2011. augusztus 19., péntek

tunikák egyszerűen

Tulajdonképpen még mindig a rózsák...:)


De ha a többet mondanék ezekről a tunikákról, akkor azt mesélném, hogy vannak türelmes, kedves megrendelők és vagyok én, akit a határidős munkák lebénítanak. Bár ebben az esetben volt betegség, meg hányingeres kismama üzemmód, de mégis, mégis... Szóval, rá kellett jönnöm véglegesen, ez a boltolás nem megy nekem komolyan. Azért komolytalanul csak megtartom, mert jó érzéssel tölt el a lehetőség, amit belelátok, a talán majd egyszer izgalma.



Meghorgoltam néhányszor ezt a mintát, (ebből egyet mutattam is korábban) kedves, helyes, szeretnivalóan kislányos. A fonalat tekintve barkás darabok ismét, csak máshogy. Akkora a paletta, a lehetőségek tárháza, szeretek benne lubickolni... Nálam most éppen ezek a romantikus, babásak sikerültek. Szerettem őket nagyon.:)


5 megjegyzés:

  1. Bűbájos darabok, annyira szentpyresek! :)

    VálaszTörlés
  2. Csodásan romantikusak! Az ember beleképzeli a hullámzó hajú kislányt, a fáról lelógó rózsás hintán...

    VálaszTörlés
  3. Such a cute, romantic crochet creations!
    Lovely!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  4. ohhdeszééépeklettek Rita! Puszi Nektek!!:)

    VálaszTörlés
  5. Annyira szépek. S a képek láttán villant be, hogy nekem is volt anno ilyen ruhácskám, no csak a rólam készült fotókról villant be. Micsoda húrokat rezegtettél meg bennem ezekkel a tündéri tunikákkal.

    VálaszTörlés

szentpyr@gmail.com