2012. október 3., szerda

együtt a gyerekekkel


Ahogy a gyerekek nőnek, egyre gyakrabban állunk neki valami közös kézműves kalandnak. Erről eddig nem sokat írtam, na majd most... 

Jó móka, érdemes közéjük ülni és izgatottan, elmélyedve pepecselni, majd kipirult arccal ugrándozni örömünkben, hogy lám milyen csudát alkottunk már megint! Nálunk ez az általános ügymenet!:)
Az ujjal nyomdázás, kifejezetten uniszex és óvódás kortól anyukás korig élvezhető mulatság. Próbáljátok ki, ha a kedvetek úgy hozza!


Amire szükség van: 

-Póló (esetleg foltos,  vagy megunt, de ajánlottan világos alapszínű), vagy textil táska, vagy bármi más textildarab, amire kedvünk szottyan.
-Textilfesték. Én a három alapszínt, plusz feketét és fehéret vettem. Ezekből bármi kikeverhető!
-Minta/stencil. (Keresőbe beírtam  a stencil szót, plusz a kívánt témát, majd kinyomtattam a tetszőt, sima A4-es papírra.) 
A minta persze nem szükséges, ha freeform-ban utazunk.

Az anyagrétegek közé ne felejtsetek el egy használt nejlonzacskót simítani, a mintát pedig érdemes néhány cellux darabbal rögzíteni, ha már elhelyeztétek a megfelelő helyre. A többi szerintem már magától értetődik, de kérdezzetek nyugodtan, ha esetleg elakadnátok.

Panni kis méretű vászontáskájára tulipántos mintát pingált.



Ábus pedig dinós pólóban utazott, majd állt modellt, nem kis tehetséggel!:)





20 megjegyzés:

  1. Micsoda bűbáj!! Remek ötlet!! Jó látni benneteket!!

    VálaszTörlés
  2. De jó ötlet!
    Remek karácsonyi ajándék a nagyszülőknek. Mondjuk egy párna... Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira ötletes, nagyon tuti, először azt hittem patchwork a szütyő :) A manód pedig tündéri a dínós felsőben!

    VálaszTörlés
  4. De jó hogy erről írtál! Mióta volt szerencsém megcsodálni ezeket a darabokat élőben azon járnak a tekervények, hogy ezt nekünk is ki kéne próbálni. Köszikösziköszi:)
    Ábel egy tündér!

    VálaszTörlés
  5. Wow!!! Ez baromi jó ötlet, Rita, köszi :))))

    VálaszTörlés
  6. Ugye klassz?:) Az ujjnyomda ötlete természetesen nem saját, már régen kering a neten, csak mi magunkra szabtuk, ennyi.:)

    VálaszTörlés
  7. Hát a model nagyon profi! Lesz belőle valami.
    Ezzel én is így vagyok, ha látok valami nekem tetsző ötletet, rögtön elkezd az agyam pörögni. Sajna sokszor az idő (hiánya) miatt csak eddig jutok el.

    VálaszTörlés
  8. Hűha! A táska gyönyörű, a dínós meg állati jó! :-) Szépek vagytok, jó volt látni.

    VálaszTörlés
  9. Húúúúú, micsoda ötlet!!! Ezt tuti kipróbáljuk Csillagszeművel ;-)
    Köszi szépen!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon klassz ötlet! Biztosan kipróbáljuk.

    VálaszTörlés
  11. I love the dinosaur t-shirt :-)

    VálaszTörlés
  12. De ügyesek vagytok!
    Ha szabad, mi is kipróbáljuk a suliban.

    VálaszTörlés
  13. Elég az, ha imádom? Mert IGEN! Na és Ábelt is, zabálnivalóóóóóó de nagyon :D

    VálaszTörlés
  14. Ezt nekünk is ki kell próbálnunk! Eszméletlen jó mindkettő! :)

    Szép hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés
  15. Ezt mi is kipróbáljuk!Már agyalok egy ideje, hogy hogyan is kéne valami közös pólót összehozni velük.Éppen kapóra jött(él)!Szuper és egyszerű, és mutatós!

    VálaszTörlés
  16. De szuper ötlet! Ezt mi is feltétlenül ki fogjuk próbálni! Köszi, Drága. :)

    VálaszTörlés
  17. Az utolsó kép, a fiatalemberről, elolvadok!
    Milyen a festék? Tudatlan vagyok!

    VálaszTörlés

szentpyr@gmail.com