2012. július 30., hétfő

tündérek ideje...


Panna születésnapjára készítettem ezt a tündérfejdíszt. A születésnapja februárban volt, khm... már le is fotóztam, mert nekem az gyorsan megy! Februárban viszont volt farsang is, hát készítettem hozzá egy kis hagymaszoknyát és egy tündérpálcát. Ez utóbbit apukája ötlete nyomán. Felvázolom: este, lefekvés előtt a másnapi farsangi mulatságra készített jelmezt rendezgetjük Pannival, még a sütés előttem áll. Apa értőn nézegeti a tündérholmit, - Lányok, nem kellene még egy pálca hozzá? Panna természetesen remek ötletnek találta...


Mielőtt bárki nagyon elkezdene sajnálni, gyorsan el is mondom, hogy sem a fejdísz, sem a pálca nem igényelt egyetlen öltést sem. Olló, ragasztópisztoly és maradék rongyok, leesett, apró mintás anyagmaradékok, nagy vonalakban ennyi! Természetesen azért jutalmaztam néhány hálás pillantással életem párját, de aztán hamar meglett a pálca is.:)



Volt egy szép csajos napunk a minap (a fiúk a bányában, azaz az oviban dolgoztak), és Pannim volt olyan kedves, hogy lejtett nekem egy sort tündérként, amíg Áronunk a szobában szendergett... Olyan nagy lány már!




Inspiráció, némi útmutatóval, innen.




17 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, Panna is, fejdísz is, képek is. Érdemes volt megörökíteni!
    Mégggg sok ilyet:)

    VálaszTörlés
  2. Szép, és mekkora már Panni! Némelyik képen már komoly nagylányos arca van. Boldog szülinapt neki!

    VálaszTörlés
  3. uhhhh, Panni, tündér, gyönyörűség... és mindez egy postban?

    VálaszTörlés
  4. köszönjük szépen!:)

    thank you Dovilé!

    VálaszTörlés
  5. Szépek a tündérkincsek is, de a leánykád a legbájosabb!

    VálaszTörlés
  6. Olyan szép lett! A fejpánt, de különösen Panni...

    VálaszTörlés
  7. una meraviglia

    lolly

    http://ricamaeamaconme.blogspot.it/

    VálaszTörlés
  8. A fejdisznek biztosan nagy sikere lenne nalunk is!Majd szeptembertol...ha mar lesz egy kis szusszanyasni idom.
    S igen!Nagy lanyod lett!Nekem is ez volt az elso ami szembe tunt.Gyonyoru nagy lany!

    VálaszTörlés
  9. I just found your blog via pinterest. Such beauty in here. I will pop in here more often from now on. greetings from germany.

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű! A lány, a fejdísz, a fotó. Hihetetlen, mennyit változott Panna arca is, ahogy nőtt!

    VálaszTörlés
  11. Olyan nyurga lett! És gyönyörű!

    VálaszTörlés
  12. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    VálaszTörlés

szentpyr@gmail.com