2012. január 17., kedd

melengető



Egy apró ajándék ez a kendő, ha úgy tetszik szíverősítő! Azaz hogy inkább lélek melegítő, egy kismamának mégiscsak azt illik.:) Aki pedig a negyedik babáját várja, annak még ennél jóval több is jár. Elsősorban tisztelet és megbecsülés! Éppen ezt kérdezte tőlem ő is, hogy miért. Micsoda kérdés! Mert megérdemli, hiszen aki jó szívvel, szeretettel ilyen nagy feladatot vállal, az minden kényeztetést, biztatást, jó szót megérdemel! Hát csak ezért!:)



A kendő szeretettel készült, 10 dekányi Uruguay-i gyapjúból. Méreteit nem tudom -nem mértem-, 4-es tűvel, remélhetőleg a tulajdonos színeiben. Ja, és a szegélyrészt, Eszter nagy lányának zöld tunikája ihlette, köszönöm!




16 megjegyzés:

  1. Gyönyörű kendő, tényleg kismamához illő színek! ÉS tényleg megérdemli....ÉS nagyon figyelmes vagy, mint mindig.

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen mind a kettőtöket! (A kendő gyönyörű.)

    VálaszTörlés
  3. Békés, harmónikus, bájos...ezek a kifejezések jutottak eszembe a kendőről! Nyilván a tulajdonosa is ilyen! :) nagyon szép!!!

    VálaszTörlés
  4. Rita már megint folynak a könnyeim meghatottságomban!! ezer hála és köszönet!! Akkora szíved van, hogy abba a világ belefér!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépséges ez a kendő (is) és meg kell mondjam, hogy bár tudom nem nekem készült...ezek az én színeim is. :-)
    Én is csak ámulok, hogy te mindig mindenkire gondolsz...és mikor van erre időd, mikor már te is 3 gyermekes anyuka vagy!?? :-)
    Még egyszer:szépséges ez a kendő!

    VálaszTörlés
  6. Katám, maradjunk annyiban, hogy önző vagyok. Nagyon-nagy boldogság nekem az örömöd!!!

    A többieket, puszilom!:)

    VálaszTörlés
  7. Szépséges 'melengető'!:)Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűen gyönyörködtető!!!

    VálaszTörlés
  9. Csodálatom MINDKETTŐTÖKNEK! Kati

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű egy kendő, mondhatom! :)

    VálaszTörlés
  11. Martonné Anikó2012. január 22. 10:55

    gyönyörű a kendő, az aktualitása meg egyenesen szívszorongató.Ém is meghatódtam, olyan jó ilyent is olvsani manapság.Tényleg kevesen vállalkoznak rá, pedig az öröm, a boldogság itt van, nem a mindent magkapó családokban./gtondolom/ Gratulálok.De hogyx mikor van időtök ennyit kézimunkázni azt el sem tudom képzelni.én egy kétszeres nagymama vagyok, nyugdíjas.Mégsem kötök, horgolok ennyit, pedig imádom, és szinte csak ezt csinálom:-))))

    VálaszTörlés
  12. Fenseges.:)A szine nagyon tetszik.:)

    VálaszTörlés
  13. Milyen minta ez? Megkérdezhetem? Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  14. Réka, fejből minta...:) Bár ha jól emlékszem Annás részletesen írt egy hasonló kendőtestről, érdemes nála szétnézni (nem csak ezért:) )

    VálaszTörlés

szentpyr@gmail.com